Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Patient Satisfaction in City Hospitals: An Example of the City of Adana According to Some Demographic Variables

Yıl 2021, Cilt: 13 Sayı: 3, 29 - 42, 21.09.2021
https://doi.org/10.52791/aksarayiibd.942908

Öz

Kaynakça

  • Referans1 AKBAŞ, E., (2014). Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti ve Hasta Memnuniyetini Etkileyen Faktörler (Manisa Merkezefendi Devlet Hastanesi Örneği), (Yüksek Lisans Tezi. Beykent Üniversitesi. İstanbul).
  • Referans2 ASLANTEKİN, F., GÖKTAŞ, B., ULUŞEN, M., ve ERDEM, R. (2007). Sağlık Hizmetlerinde Kalite Deneyimi: Dr. Ekrem Hayri Üstündağ Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi Örneği. Fırat Sağlık Hizmetleri Dergisi. 2 (6), 60.
  • Referans3 ATAMAN, G., ve YARIMOĞLU, E. (2018). Hastane Türlerine Göre Hasta Memnuniyetini ve Hastane Seçimini Etkileyen Unsurlar. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi. 21 (2), 273-288.
  • Referans4 AYTAR, G., ve Yeşildal N., (2004). Yatan Hasta Memnuniyeti. Düzce Tıp Fakültesi Dergisi. 16 (2), ss. 31-34.
  • Referans5 BÜYÜKÖZTÜRK, Ş., (2017). Sosyal bilimler için veri analizi el kitabi istatistik araştırma deseni SPSS uygulamaları ve yorum. Ankara: Pegem Yayınları.
  • Referans6 CERRAHOĞLU, A., (2016). Şehir Hastaneleri ve Birinci Basamak. The Journal of Turkish Family Physician, 7 (3), 81.
  • Referans7DONABEDİAN, A., (1988). The Quality of Care. How Can It Be Assessed?. 260 (12), 1743-1745.
  • Referans8 DONABEDİAN, A., (1992). Kalite Güvencesi. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi. 1 (1), 20.
  • Referans9 ENGİZ, O., (1997). Sağlık Hizmetlerinde Hasta Tatmini. O. Hayran, H. Sur (Editörler). Hastane Yöneticiliği.(s. 61). İstanbul: Nobel Tıp Kitabevleri.
  • Referans10 FİLİK, T., ÜNALAN, D., ÖZYURT, Ö., DOĞAN, M., EREZ, R., YURTASLAN, A., ve BORLU, M., (2013). Erciyes Üniversitesi Gevher Nesibe Hastanesi Polikliniklere Başvuran Erişkin Hastalarda Memnuniyet Durumu. IV. Uluslararası Sağlıkta Performans ve Kalite Kongresi. Sözel Bildiriler Kitabı. (s. 479-489).
  • Referans11 GÖKKAYA, D., İZGÜDEN, D., ve ERDEM, R., (2018). Şehir Hastanesinde Hasta Memnuniyeti Araştırması: Isparta İli Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi. 9 (20), 136-148.
  • Referans12 JURAN, J.M., ve GODFREY, A.B., (1999). Juran’s Quality Handbook. New York.
  • Referans13 KARALAR, R., (2001). Genel İşletme. Anadolu Üniversitesi. Eskişehir.
  • Referans14 KAVUNCUBAŞI, Ş., ve YILDIRIM, S., (2012). Hastane ve Sağlık Kurumları Yönetimi. 3. Baskı. Siyasal Kitabevi. Ankara.
  • Referans15 KAYA, S., (2005). Sağlık Hizmetlerinde Sürekli Kalite İyileştirme. Pelikan Yayınları. Ankara.
  • Referans16 KIDAK, L.B., ve AKSARAYLI, M., (2008). Yatan Hasta Memnuniyetinin Değerlendirilmesi ve İzlenmesi: Eğitim ve Araştırma Hastanesi Uygulaması. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 10 (3), 93.
  • Referans17 KIRBY, A., (2005). Achieving Statistically Significant Improvements in Patient Satisfaction Scores in a Community Hospital Through the Development of a Service Excellence Model. Journal of Healthcare Management. 50 (1), 61.
  • Referans18 KISA, A., (2002). Sağlık Hizmetleri ve Sağlık Sistemi. Sağlık Kurumları Yönetimi. Anadolu Üniversitesi Yayını. Eskişehir.
  • Referans19 KONCA, S., (2020). Sağlık Hizmetlerine İlişkin Hasta Memnuniyetinin Bir Analizi. KMÜ Mühendislik ve Doğa Bilimleri Dergisi. 2 (1), 18-30.
  • Referans20 MARŞAP, A., (2014). Sağlık İşletmelerinde Kalite Sağlıkta Kaliteşim Sistemi ve Sağlıkta Mükemmellikte Süreklilik. 1. Baskı. Beta Basım Yayın. İstanbul.
  • Referans21 ÖZCAN, Ö., Mansur, Ö., Veysi Ö., ve İzzettin T., (2008). Silvan Devlet Hastanesine Başvuran Kişilerin Memnuniyet Düzeyleri. Dicle tıp dergisi. 35 (2), 96-101.
  • Referans22 ÖZDAMAR, K., (2002). Paket Programlar ile İstatistiksel Veri Analizi–1: SPSSMINITAB. 4. Baskı. Kaan Kitabevi. Eskişehir.
  • Referans23 ÖZTEK, Z., ve EREN, N., (1995). Halk Sağlığı Temel Bilgiler. Sağlık Yönetimi. 371-387, Ankara: Hacettepe Halk Sağlığı Vakfı.
  • Referans24 PARLAYAN, M. A., ve TANRIVERDİ F., (2019). Sağlıkta Dönüşüm Programının Hasta Memnuniyetine Etkisi, Kesit Akademi Dergisi. 5 (20), 181-224.
  • Referans25 SAĞLIK HİZMETLERİNİN YÜRÜTÜLMESİ HAKKINDA YÖNERGE, (2001). Sağlık Bakanlığı Temel Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Türkiye: T.C. Resmi Gazete, Ankara.
  • Referans26 SAYDAN, R., (2010). Müşteri Memnuniyeti (Ya Memnun Et ya da Terk Et). İ. Varinli, K. Çatı (Editörler). Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler. 2. Baskı. Detay Yayıncılık. İstanbul.
  • Referans27 SÖYLEMEZ, H., KOPLAY, M., SAK, M.E., ve CİNGU, A.K., (2009). Üroloji Poliklinik Hastalarında Üriner Sistem Ultrasonografisinin Hasta Memnuniyeti Üzerine Etkisi. Dicle Tıp Dergisi. 36 (2), 110-116.
  • Referans28 SÖZER, A.N., (2014). Sağlıkta Yeniden Yapılanmanın (Özelleştirmenin) Devamı Olarak Şehir Hastaneleri. Dokuz Eylül Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi. 15 (Özel Sayı), 216.
  • Referans29 TARIM, M., (2009). Sağlık Hizmetlerinde Kalite Yönetimi. A. Coşkun, A. Akın (Editörler). Sağlık İşletmeleri Yönetim Rehberi. Seçkin Yayıncılık. Ankara.
  • Referans30 TAŞLIYAN, M., ve GÖK, S., (2012). Kamu ve Özel Hastanelerde Hasta Memnuniyeti: Kahramanmaraş’ta Bir Alan Çalışması. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2 (1), 69-94.
  • Referans31 TEKİN, A.G., (2007). Kamu-Özel Sektör İş birlikleri- Kamu-Özel Ortaklıkları. İdarecinin Sesi Dergisi. 21(122), 10-14.
  • Referans32 TENGİLİMOĞLU, D., (2014). Sağlık Hizmetleri Pazarlaması. 3. Baskı. Siyasal Kitabevi. Ankara.
  • Referans33 TENGİLİMOĞLU, D., IŞIK, O., ve AKBOLAT, M., (2012). Sağlık İşletmeleri Yönetimi. 5.Baskı. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
  • Referans34 TS/EN/ISO 9000. (2007). TS/EN/ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemleri: Terimler ve Tarifler Standardı. ISO, Ankara.
  • Referans35 TÜKEL, B., ACUNER, A.M., ÖNDER, Ö.R., ve ÜZGÜL, A., (2004). Ankara Üniversitesi İbn-i Sina Hastanesi’nde Yatan Hasta Memnuniyeti (Genel Cerrahi Anabilim Dalı Örneği). Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası. 57 (4), 206.
  • Referans36 UZ, M.K., (1997). Hastanelerde Kalite Yönetimi. O. Hayran, H. Sur (Editörler). Hastane Yöneticiliği. Nobel Tıp Kitabevleri. İstanbul.
  • Referans37 ÜNAL, A., ve ÜNAL, A.K., (2017). Sağlık Sektöründe Kamu Özel Ortaklığına Yönelik Sağlık Yöneticilerinin Görüşleri. Sağlık Akademisyenleri Dergisi. 4(1), 52.
  • Referans38 YENİCE, Ö., (2015). Türkiye’de Sağlık Hizmetleri ve Hastane Yönetiminin Evrimi (1960 sonrası). (Yüksek Lisans Tezi. Beykent Üniversitesi. Ankara).
  • Referans39 YILDIZ, S., ve YALMAN, F., (2015). Sağlık İşletmelerinde Yalın Uygulamalar Üzerine Genel Bir Literatür Taraması. Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi. 1 (1), 12-13.
  • Referans40 YURTSEVER, S., ve ÇAKMAK, A.Ç., (2013). Hastanelerin Hizmet Kalitesinin Hasta Tatmin Ölçeği ile Ölçülmesi: Karabük Devlet Hastanesinde Yatan Hastalar Üzerinde Bir Araştırma. IV. Uluslararası Sağlıkta Performans ve Kalite Kongresi. Sözel Bildiriler Kitabı. 433-455.
  • Referans41 ZAİM, H., ve TARIM, M., (2010). Hasta Memnuniyeti: Kamu Hastaneleri Üzerine Bir Alan Araştırması. Sosyal Siyaset Konferansları Dergisi. 59, 9-12.
  • Referans42 http://www.sasam.org.tr/wpcontent/uploads/2018/07/SehirHastaneleri Arast%C4%B1rmas%C4%B1.pdf. Erişim tarihi: 11 Eylül 2019.

Şehir Hastanelerinde Hasta Memnuniyeti: Bazı Demografik Değişkenlere Göre Adana İli Örneği

Yıl 2021, Cilt: 13 Sayı: 3, 29 - 42, 21.09.2021
https://doi.org/10.52791/aksarayiibd.942908

Öz

Araştırmada, şehir hastanelerinde tedavi gören hastaların hasta memnuniyetlerini belirlemek amaçlanmıştır. Bu amaç çerçevesinde araştırmada tarama modeli tercih edilmiştir. Araştırmanın evrenini, Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne gelen hastalar oluşturmaktadır. Araştırma örneklemini ise Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne gelen hastalar arasında “Kolayda Örnekleme Yöntemi” kullanılarak belirlenen 341 hasta oluşturmaktadır. Araştırma verilerini toplamak için “Hasta Memnuniyeti Anketi” kullanılmıştır. Araştırmada elde edilen veriler SPSS 25 paket programı ile analiz edilmiştir. Elde edilen veriler doğrultusunda analiz işlemine geçilmeden önce verilerin normal dağılım testi uygulanmış ve verilerin parametrik testlerin kullanımına uygun olduğuna karar verilmiştir. Verileri analiz etmek için frekans, yüzde, aritmetik ortalama, standart sapma değerleri, Bağımsız Örneklemler t Testi ve Tek Yönlü Varyans Analizi kullanılmıştır. Araştırma sonucunda şehir hastanelerinde tedavi gören hastaların memnuniyetlerinin doktorların ilgisi, temizlik hizmetleri ve çalışanların ilgisi konularında yoğunlaştığı belirlenirken, şehir hastanelerinin büyük ve karmaşık olması, hastaneye giderken yaşanan ulaşım sıkıntıları ile araç park yerinde yaşanılan sıkıntı konularında ise hastaların memnuniyetsizliklerinin yoğunlaştığı tespit edilmiştir. Ayrıca araştırmada Şehir hastanelerinde tedavi gören hastaların yaşları, eğitim durumları ve aylık gelir durumları ile hasta memnuniyetine ilişkin algıları arasında istatistiki olarak anlamlı bir farklılığın olduğu tespit edilmiştir

Kaynakça

  • Referans1 AKBAŞ, E., (2014). Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti ve Hasta Memnuniyetini Etkileyen Faktörler (Manisa Merkezefendi Devlet Hastanesi Örneği), (Yüksek Lisans Tezi. Beykent Üniversitesi. İstanbul).
  • Referans2 ASLANTEKİN, F., GÖKTAŞ, B., ULUŞEN, M., ve ERDEM, R. (2007). Sağlık Hizmetlerinde Kalite Deneyimi: Dr. Ekrem Hayri Üstündağ Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi Örneği. Fırat Sağlık Hizmetleri Dergisi. 2 (6), 60.
  • Referans3 ATAMAN, G., ve YARIMOĞLU, E. (2018). Hastane Türlerine Göre Hasta Memnuniyetini ve Hastane Seçimini Etkileyen Unsurlar. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi. 21 (2), 273-288.
  • Referans4 AYTAR, G., ve Yeşildal N., (2004). Yatan Hasta Memnuniyeti. Düzce Tıp Fakültesi Dergisi. 16 (2), ss. 31-34.
  • Referans5 BÜYÜKÖZTÜRK, Ş., (2017). Sosyal bilimler için veri analizi el kitabi istatistik araştırma deseni SPSS uygulamaları ve yorum. Ankara: Pegem Yayınları.
  • Referans6 CERRAHOĞLU, A., (2016). Şehir Hastaneleri ve Birinci Basamak. The Journal of Turkish Family Physician, 7 (3), 81.
  • Referans7DONABEDİAN, A., (1988). The Quality of Care. How Can It Be Assessed?. 260 (12), 1743-1745.
  • Referans8 DONABEDİAN, A., (1992). Kalite Güvencesi. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi. 1 (1), 20.
  • Referans9 ENGİZ, O., (1997). Sağlık Hizmetlerinde Hasta Tatmini. O. Hayran, H. Sur (Editörler). Hastane Yöneticiliği.(s. 61). İstanbul: Nobel Tıp Kitabevleri.
  • Referans10 FİLİK, T., ÜNALAN, D., ÖZYURT, Ö., DOĞAN, M., EREZ, R., YURTASLAN, A., ve BORLU, M., (2013). Erciyes Üniversitesi Gevher Nesibe Hastanesi Polikliniklere Başvuran Erişkin Hastalarda Memnuniyet Durumu. IV. Uluslararası Sağlıkta Performans ve Kalite Kongresi. Sözel Bildiriler Kitabı. (s. 479-489).
  • Referans11 GÖKKAYA, D., İZGÜDEN, D., ve ERDEM, R., (2018). Şehir Hastanesinde Hasta Memnuniyeti Araştırması: Isparta İli Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi. 9 (20), 136-148.
  • Referans12 JURAN, J.M., ve GODFREY, A.B., (1999). Juran’s Quality Handbook. New York.
  • Referans13 KARALAR, R., (2001). Genel İşletme. Anadolu Üniversitesi. Eskişehir.
  • Referans14 KAVUNCUBAŞI, Ş., ve YILDIRIM, S., (2012). Hastane ve Sağlık Kurumları Yönetimi. 3. Baskı. Siyasal Kitabevi. Ankara.
  • Referans15 KAYA, S., (2005). Sağlık Hizmetlerinde Sürekli Kalite İyileştirme. Pelikan Yayınları. Ankara.
  • Referans16 KIDAK, L.B., ve AKSARAYLI, M., (2008). Yatan Hasta Memnuniyetinin Değerlendirilmesi ve İzlenmesi: Eğitim ve Araştırma Hastanesi Uygulaması. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 10 (3), 93.
  • Referans17 KIRBY, A., (2005). Achieving Statistically Significant Improvements in Patient Satisfaction Scores in a Community Hospital Through the Development of a Service Excellence Model. Journal of Healthcare Management. 50 (1), 61.
  • Referans18 KISA, A., (2002). Sağlık Hizmetleri ve Sağlık Sistemi. Sağlık Kurumları Yönetimi. Anadolu Üniversitesi Yayını. Eskişehir.
  • Referans19 KONCA, S., (2020). Sağlık Hizmetlerine İlişkin Hasta Memnuniyetinin Bir Analizi. KMÜ Mühendislik ve Doğa Bilimleri Dergisi. 2 (1), 18-30.
  • Referans20 MARŞAP, A., (2014). Sağlık İşletmelerinde Kalite Sağlıkta Kaliteşim Sistemi ve Sağlıkta Mükemmellikte Süreklilik. 1. Baskı. Beta Basım Yayın. İstanbul.
  • Referans21 ÖZCAN, Ö., Mansur, Ö., Veysi Ö., ve İzzettin T., (2008). Silvan Devlet Hastanesine Başvuran Kişilerin Memnuniyet Düzeyleri. Dicle tıp dergisi. 35 (2), 96-101.
  • Referans22 ÖZDAMAR, K., (2002). Paket Programlar ile İstatistiksel Veri Analizi–1: SPSSMINITAB. 4. Baskı. Kaan Kitabevi. Eskişehir.
  • Referans23 ÖZTEK, Z., ve EREN, N., (1995). Halk Sağlığı Temel Bilgiler. Sağlık Yönetimi. 371-387, Ankara: Hacettepe Halk Sağlığı Vakfı.
  • Referans24 PARLAYAN, M. A., ve TANRIVERDİ F., (2019). Sağlıkta Dönüşüm Programının Hasta Memnuniyetine Etkisi, Kesit Akademi Dergisi. 5 (20), 181-224.
  • Referans25 SAĞLIK HİZMETLERİNİN YÜRÜTÜLMESİ HAKKINDA YÖNERGE, (2001). Sağlık Bakanlığı Temel Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Türkiye: T.C. Resmi Gazete, Ankara.
  • Referans26 SAYDAN, R., (2010). Müşteri Memnuniyeti (Ya Memnun Et ya da Terk Et). İ. Varinli, K. Çatı (Editörler). Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler. 2. Baskı. Detay Yayıncılık. İstanbul.
  • Referans27 SÖYLEMEZ, H., KOPLAY, M., SAK, M.E., ve CİNGU, A.K., (2009). Üroloji Poliklinik Hastalarında Üriner Sistem Ultrasonografisinin Hasta Memnuniyeti Üzerine Etkisi. Dicle Tıp Dergisi. 36 (2), 110-116.
  • Referans28 SÖZER, A.N., (2014). Sağlıkta Yeniden Yapılanmanın (Özelleştirmenin) Devamı Olarak Şehir Hastaneleri. Dokuz Eylül Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi. 15 (Özel Sayı), 216.
  • Referans29 TARIM, M., (2009). Sağlık Hizmetlerinde Kalite Yönetimi. A. Coşkun, A. Akın (Editörler). Sağlık İşletmeleri Yönetim Rehberi. Seçkin Yayıncılık. Ankara.
  • Referans30 TAŞLIYAN, M., ve GÖK, S., (2012). Kamu ve Özel Hastanelerde Hasta Memnuniyeti: Kahramanmaraş’ta Bir Alan Çalışması. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2 (1), 69-94.
  • Referans31 TEKİN, A.G., (2007). Kamu-Özel Sektör İş birlikleri- Kamu-Özel Ortaklıkları. İdarecinin Sesi Dergisi. 21(122), 10-14.
  • Referans32 TENGİLİMOĞLU, D., (2014). Sağlık Hizmetleri Pazarlaması. 3. Baskı. Siyasal Kitabevi. Ankara.
  • Referans33 TENGİLİMOĞLU, D., IŞIK, O., ve AKBOLAT, M., (2012). Sağlık İşletmeleri Yönetimi. 5.Baskı. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
  • Referans34 TS/EN/ISO 9000. (2007). TS/EN/ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemleri: Terimler ve Tarifler Standardı. ISO, Ankara.
  • Referans35 TÜKEL, B., ACUNER, A.M., ÖNDER, Ö.R., ve ÜZGÜL, A., (2004). Ankara Üniversitesi İbn-i Sina Hastanesi’nde Yatan Hasta Memnuniyeti (Genel Cerrahi Anabilim Dalı Örneği). Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası. 57 (4), 206.
  • Referans36 UZ, M.K., (1997). Hastanelerde Kalite Yönetimi. O. Hayran, H. Sur (Editörler). Hastane Yöneticiliği. Nobel Tıp Kitabevleri. İstanbul.
  • Referans37 ÜNAL, A., ve ÜNAL, A.K., (2017). Sağlık Sektöründe Kamu Özel Ortaklığına Yönelik Sağlık Yöneticilerinin Görüşleri. Sağlık Akademisyenleri Dergisi. 4(1), 52.
  • Referans38 YENİCE, Ö., (2015). Türkiye’de Sağlık Hizmetleri ve Hastane Yönetiminin Evrimi (1960 sonrası). (Yüksek Lisans Tezi. Beykent Üniversitesi. Ankara).
  • Referans39 YILDIZ, S., ve YALMAN, F., (2015). Sağlık İşletmelerinde Yalın Uygulamalar Üzerine Genel Bir Literatür Taraması. Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi. 1 (1), 12-13.
  • Referans40 YURTSEVER, S., ve ÇAKMAK, A.Ç., (2013). Hastanelerin Hizmet Kalitesinin Hasta Tatmin Ölçeği ile Ölçülmesi: Karabük Devlet Hastanesinde Yatan Hastalar Üzerinde Bir Araştırma. IV. Uluslararası Sağlıkta Performans ve Kalite Kongresi. Sözel Bildiriler Kitabı. 433-455.
  • Referans41 ZAİM, H., ve TARIM, M., (2010). Hasta Memnuniyeti: Kamu Hastaneleri Üzerine Bir Alan Araştırması. Sosyal Siyaset Konferansları Dergisi. 59, 9-12.
  • Referans42 http://www.sasam.org.tr/wpcontent/uploads/2018/07/SehirHastaneleri Arast%C4%B1rmas%C4%B1.pdf. Erişim tarihi: 11 Eylül 2019.
Toplam 42 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Nurşen Talmaç 0000-0003-0845-865X

Abdullah Soysal 0000-0001-6411-4988

Yayımlanma Tarihi 21 Eylül 2021
Yayımlandığı Sayı Yıl 2021Cilt: 13 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Talmaç, N., & Soysal, A. (2021). Şehir Hastanelerinde Hasta Memnuniyeti: Bazı Demografik Değişkenlere Göre Adana İli Örneği. Aksaray Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 13(3), 29-42. https://doi.org/10.52791/aksarayiibd.942908
AMA Talmaç N, Soysal A. Şehir Hastanelerinde Hasta Memnuniyeti: Bazı Demografik Değişkenlere Göre Adana İli Örneği. ASÜ İİBF Dergisi. Eylül 2021;13(3):29-42. doi:10.52791/aksarayiibd.942908
Chicago Talmaç, Nurşen, ve Abdullah Soysal. “Şehir Hastanelerinde Hasta Memnuniyeti: Bazı Demografik Değişkenlere Göre Adana İli Örneği”. Aksaray Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 13, sy. 3 (Eylül 2021): 29-42. https://doi.org/10.52791/aksarayiibd.942908.
EndNote Talmaç N, Soysal A (01 Eylül 2021) Şehir Hastanelerinde Hasta Memnuniyeti: Bazı Demografik Değişkenlere Göre Adana İli Örneği. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 13 3 29–42.
IEEE N. Talmaç ve A. Soysal, “Şehir Hastanelerinde Hasta Memnuniyeti: Bazı Demografik Değişkenlere Göre Adana İli Örneği”, ASÜ İİBF Dergisi, c. 13, sy. 3, ss. 29–42, 2021, doi: 10.52791/aksarayiibd.942908.
ISNAD Talmaç, Nurşen - Soysal, Abdullah. “Şehir Hastanelerinde Hasta Memnuniyeti: Bazı Demografik Değişkenlere Göre Adana İli Örneği”. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 13/3 (Eylül 2021), 29-42. https://doi.org/10.52791/aksarayiibd.942908.
JAMA Talmaç N, Soysal A. Şehir Hastanelerinde Hasta Memnuniyeti: Bazı Demografik Değişkenlere Göre Adana İli Örneği. ASÜ İİBF Dergisi. 2021;13:29–42.
MLA Talmaç, Nurşen ve Abdullah Soysal. “Şehir Hastanelerinde Hasta Memnuniyeti: Bazı Demografik Değişkenlere Göre Adana İli Örneği”. Aksaray Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 13, sy. 3, 2021, ss. 29-42, doi:10.52791/aksarayiibd.942908.
Vancouver Talmaç N, Soysal A. Şehir Hastanelerinde Hasta Memnuniyeti: Bazı Demografik Değişkenlere Göre Adana İli Örneği. ASÜ İİBF Dergisi. 2021;13(3):29-42.