avatar
Samet Aydın Doç. Dr. MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 7 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 11 TR Dizin Atıf 9
7 Yayın
4 Hakemlik
11 CrossRef Atıf
9 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Dijital Pazarlama Endüstriyel Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Satış Yönetimi Uluslararası Ticarette Pazarlama

Kurum

MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

1

2

816

Bankacılıkta Dijital Dönüşümle Değişen Müşteri Deneyimi: Müşteri Sadakati, Memnuniyeti ve Tavsiye Eğilimine Yansımaları
Yazarlar: Samet Aydın , Ecem Onaylı
Yayın Bilgisi: 2020 , Yönetim ve Ekonomi Dergisi
DOI: 10.18657/yonveek.746918
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4563

2

1

4563

COVID-19 SONRASI BİREYSEL BANKACILIKTA AKILLI TEKNOLOJİLERİN MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİNDE KULLANIMI
Yazarlar: Sahure Gonca Telli , Samet Aydın , Ahmet Selim Karaköse
Yayın Bilgisi: 2022 , Doğuş Üniversitesi Dergisi
DOI: 10.31671/doujournal.911906
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 531

0

1

531

Yayınlar

COVID-19 SONRASI BİREYSEL BANKACILIKTA AKILLI TEKNOLOJİLERİN MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİNDE KULLANIMI
Yazarlar: Sahure Gonca Telli , Samet Aydın , Ahmet Selim Karaköse
Yayın Bilgisi: 2022 , Doğuş Üniversitesi Dergisi
DOI: 10.31671/doujournal.911906
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 531

1

531

2

816

0

833

0

2086

Bankacılıkta Dijital Dönüşümle Değişen Müşteri Deneyimi: Müşteri Sadakati, Memnuniyeti ve Tavsiye Eğilimine Yansımaları
Yazarlar: Samet Aydın , Ecem Onaylı
Yayın Bilgisi: 2020 , Yönetim ve Ekonomi Dergisi
DOI: 10.18657/yonveek.746918
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4563

1

4563

0

1078

Yayınlar

1

2

816

4

0

2086

Bankacılıkta Dijital Dönüşümle Değişen Müşteri Deneyimi: Müşteri Sadakati, Memnuniyeti ve Tavsiye Eğilimine Yansımaları
Yazarlar: Samet Aydın , Ecem Onaylı
Yayın Bilgisi: 2020 , Yönetim ve Ekonomi Dergisi
DOI: 10.18657/yonveek.746918
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4563

2

1

4563

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.