avatar
Murat Gülmez Doç. Dr. ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 14
11 Yayın
9 Hakemlik
14 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Sürdürülebilir Kalkınma Dijital Pazarlama Tüketici Davranışı Sanal dünyalar

Kurum

ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

336

Instagram’dan Alışveriş Yapan Tüketicilerin Satın Alma Davranışları: Keşifsel Bir Çalışma
Yayın Bilgisi: 2017 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.vi.331668
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12461

9

1

12461

Türkiye’de Pazarlama Alanında Yazılan Doktora Tezlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Murat Gülmez , Deniz Yalçıntaş , Ayşegül Kurtulgan, Meltem Özbay
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4829

0

1

4829

Yayınlar

2

336

0

1072

0

792

Türkiye’de Pazarlama Alanında Yazılan Doktora Tezlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Murat Gülmez , Deniz Yalçıntaş , Ayşegül Kurtulgan, Meltem Özbay
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4829

1

4829

1

12461

0

481

Yayınlar

4

0

1072

1

0

792

Instagram’dan Alışveriş Yapan Tüketicilerin Satın Alma Davranışları: Keşifsel Bir Çalışma
Yayın Bilgisi: 2017 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.vi.331668
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12461

9

1

12461

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.