Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Didem Kayahan Yüksel
Didem Kayahan Yüksel
Dr. Öğr. Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Yayın
14
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
7
14
Yayın
17
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
0000-0002-0184-6070
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kapsayıcı Eğitim
Kurum
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Dönemde Alternatif Bir Eğitim Modeli: Waldorf Yaklaşımı ve Materyallerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
,
Sebahattin Kartal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.656302
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5798
2
ATIF
2
FAVORİ
5798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin İlk Okuma-Yazma Öğrenme Sürecine Ebeveyn Katılımına İlişkin Bir İnceleme
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
,
Esma Emmioglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.950273
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
1
ATIF
1
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeni Davranış Kazandırma Stratejilerini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fadime İşcen Karasu
,
Didem Kayahan Yüksel
,
Cem Gökmen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1312235
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
238
0
ATIF
1
FAVORİ
238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Penceresinden İlkokulların Bütünleştirme Uygulamalarına Yönelik Yeterlilikleri / Primary Schools' Competences for Inclusive Education Practices from The Window of Classroom Teachers
Yazarlar:
Fadime İşcen Karasu
,
Didem Kayahan Yüksel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1355008
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
313
0
FAVORİ
313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeni Davranış Kazandırma Stratejilerini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fadime İşcen Karasu
,
Didem Kayahan Yüksel
,
Cem Gökmen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1312235
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
238
1
FAVORİ
238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Dersi Öğretim Programı Nasıl Uygulanıyor? Program Öğeleri Bağlamında Öğretmen Görüşlerine Dayalı Bir İncelenme
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
,
Melis Geçimli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1335627
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
258
0
FAVORİ
258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN KARARLILIK ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
,
Hakan Sarıçam
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1293454
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
291
0
FAVORİ
291
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitimde Kanıta Dayalı Uygulamaların Sistematik Derlemesinde Kullanılması Önerilen Yenilikçi Bir Çerçeve
Yazarlar:
Fadime İşcen Karasu
,
Didem Kayahan Yüksel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1140543
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
336
0
FAVORİ
336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 KÜRESEL SALGININDA BÜTÜNLEŞTİRME YOLUYLA EĞİTİM UYGULAMALARINA YÖNELİK EBEVEYN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
,
Fadime İşcen Karasu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.54707/meric.1218039
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
309
0
FAVORİ
309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Yoluyla Sunulan İlk Okuma-Yazma Öğretimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Fikret Yıldız
,
Didem Kayahan Yüksel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
465
0
FAVORİ
465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Thematic and Methodological Trends of Graduate Thesis in Comparative Education: A Content Analysis
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
, Binnur Baka
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1174500
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
372
0
FAVORİ
372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARI: BİR METAFOR ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Muhammed Keşkek
,
Didem Kayahan Yüksel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.30561/sinopusd.1173292
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
0
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Göç ve dil edinimi: Türkiye’de mevcut durum ve eğitim politikaları üzerine bir inceleme
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
,
Abdulkadir Yüksel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
0
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin İlk Okuma-Yazma Öğrenme Sürecine Ebeveyn Katılımına İlişkin Bir İnceleme
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
,
Esma Emmioglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.950273
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
1
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Çocukların Okuma Yazma Eğitimine Anne Katılımı: Bir Eğitim Programı Taslağı / Mother’s Participation in Literacy Education of Children with Special Learning Disability: A Draft Training Program
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
,
Esma Emmioglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.999351
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1266
0
FAVORİ
1266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Alternatif Bir Eğitim Modeli: Waldorf Yaklaşımı ve Materyallerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
,
Sebahattin Kartal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.656302
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5798
2
FAVORİ
5798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehabilitasyon Merkezinde Çalışan Öğretmenlerin Karşılaştıkları Güçlükler Ve İhtiyaçlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Researcher
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
221
0
FAVORİ
221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
Researcher
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Editörlük
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Education Reform Journal
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Contemporary Educational Research
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Dersi Öğretim Programı Nasıl Uygulanıyor? Program Öğeleri Bağlamında Öğretmen Görüşlerine Dayalı Bir İncelenme
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
,
Melis Geçimli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1335627
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
258
1
ATIF
0
FAVORİ
258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARI: BİR METAFOR ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Muhammed Keşkek
,
Didem Kayahan Yüksel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.30561/sinopusd.1173292
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
1
ATIF
0
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin İlk Okuma-Yazma Öğrenme Sürecine Ebeveyn Katılımına İlişkin Bir İnceleme
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
,
Esma Emmioglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.950273
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
1
ATIF
1
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Çocukların Okuma Yazma Eğitimine Anne Katılımı: Bir Eğitim Programı Taslağı / Mother’s Participation in Literacy Education of Children with Special Learning Disability: A Draft Training Program
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
,
Esma Emmioglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.999351
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1266
2
ATIF
0
FAVORİ
1266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Alternatif Bir Eğitim Modeli: Waldorf Yaklaşımı ve Materyallerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Didem Kayahan Yüksel
,
Sebahattin Kartal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.656302
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5798
2
ATIF
2
FAVORİ
5798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat