avatar
Defne Keşkekci Yüksek Lisans KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 0
8 Yayın
0 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Turizm Antropolojisi Turizm Politikası Otel İşletmeciliği Yiyecek ve İçecek Gastronomi Turizmi turizm gastronomi yiyecek içecek işletmelerinde şikayet yönetimi şikayet müşteri memnuniyeti tüketim yiyecek içecek işletmelerinde duygusal emek ve tükenmişlik şikayet telafi yöntemleri

Kurum

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1198

0

2

1198

0

1

334

Yayınlar

0

343

1

334

0

1188

2

1198

Antalya Otellerinde Konaklayan Engelli Bireylerin Şikâyetlerinin İncelenmesi
DOI: 10.51525/johti.1267172
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 330

0

330

0

392

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.