avatar
Ahmet Tan Doç. Dr. IGDIR UNIVERSITY
Yayın 4 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 3 TR Dizin Atıf 4
4 Yayın
20 Hakemlik
3 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Politik pazarlama, Siyasal pazarlama pazarlama iletişimi tüketici davranışları

Kurum

IGDIR UNIVERSITY

Popüler Yayınları

The Impact of Economic Factors on Voter Preferences: The Case of Turkey
DOI: 10.54821/uiecd.1032881
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1612

2

2

1612

1

2

1448

Satın Alma Davranışı Açısından Ambalajın Demografik Özelliklere Göre Analizi
Yazarlar: Ahmet Tan
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1129952
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 341

0

1

341

0

1

129

Yayınlar

1

129

2

1448

Satın Alma Davranışı Açısından Ambalajın Demografik Özelliklere Göre Analizi
Yazarlar: Ahmet Tan
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1129952
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 341

1

341

The Impact of Economic Factors on Voter Preferences: The Case of Turkey
DOI: 10.54821/uiecd.1032881
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1612

2

1612

Yayınlar

1

2

1448

The Impact of Economic Factors on Voter Preferences: The Case of Turkey
DOI: 10.54821/uiecd.1032881
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1612

2

2

1612

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.