avatar
Ahmet Özbek Doç. Dr. MARMARA UNIVERSITY, FACULTY OF TECHNOLOGY
Yayın 17 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 14 TR Dizin Atıf 2
17 Yayın
13 Hakemlik
14 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Tekstil Bilimleri ve Mühendisliği e-ticaret ihracat tahmin

Biyografi

20 Şubat 1978’de Trabzon Sürmene’de doğdu. 1994’te Sürmene Endüstri Meslek Lisesi’nden, 1999’da Karadeniz Teknik Üniversitesi Trabzon Meslek Yüksekokulu’ndan ve 2002’de Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Bölümü’nden mezun oldu. 2005’te Marmara Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Tekstil Eğitimi Bölümü’nden Yüksek Lisans ve 2009’da aynı anabilim dalında doktora eğitimini tamamladı. Aralık 2011’de Sinop Üniversitesi Giyim Üretim Teknolojisi Programına Yardımcı Doçent olarak atandı. 2013-2014 (bir yıl) TÜBİTAK Bursuyla İngiltere’de Bolton Üniversitesinde “Development and Evaluation of Wearable Devices for Detection of Tissue Abnormalities” projesinde araştırmacı olarak yer aldı. 2018’de Marmara Üniversitesi Tekstil Mühendisliği Bölümü Tekstil Yönetim ve Pazarlama Anabilim Dalına Dr.Öğr.Üyesi olarak atanarak Sinop Üniversitesi’nden ayrıldı. 2021 Mart Döneminde Üniversiteler Arası Kurul’dan Doçentlik unvanını almış olup görevine devam etmektedir. Evli ve iki çocuk sahibi olan Dr. Ahmet ÖZBEK, orta düzeyde İngilizce bilmektedir. İlgi alanları; giysi pazarlaması ve giysilerin e-ticarettir.

Kurum

MARMARA UNIVERSITY, FACULTY OF TECHNOLOGY

Popüler Yayınları

TÜRK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE FASON ÜRETİMDEN MARKA ÜRETİMİNE GEÇİŞ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yayın Bilgisi: 2022 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1181354
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 366

1

1

366

Yayınlar

0

173

TÜRK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE FASON ÜRETİMDEN MARKA ÜRETİMİNE GEÇİŞ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yayın Bilgisi: 2022 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1181354
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 366

1

366

0

727

0

1075

Denim Giysi Kaynaklı Müşteri Şikâyetlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Engineering Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 656

0

656

0

949

DIGITAL SUPPLIER SELECTION FOR A GARMENT BUSINESS USING INTERVAL TYPE-2 FUZZY TOPSIS
Yayın Bilgisi: 2020 , Textile and Apparel
DOI: 10.32710/tekstilvekonfeksiyon.569884
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1253

0

1253

0

5769

0

519

Türk Hazır Giyim Sektöründe Müşteri Temsilcisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1658

0

1658

Çevrim İçi Kitlesel Bireyselleştirilmiş Tişört Tasarımı
Yayın Bilgisi: 2019 , Vocational Education
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 589

0

589

A RESEARCH ON LABOR FORCE REQUİREMENT IN TURKİSH READY-WEAR INDUSTRY
Yazarlar: Ahmet Özbek , Yusuf Esmer
DOI: 10.33692/avrasyad.509745
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 658

0

658

0

1208

0

2381

0

4072

Yayınlar

TÜRK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE FASON ÜRETİMDEN MARKA ÜRETİMİNE GEÇİŞ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yayın Bilgisi: 2022 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1181354
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 366

1

1

366

2

0

949

DIGITAL SUPPLIER SELECTION FOR A GARMENT BUSINESS USING INTERVAL TYPE-2 FUZZY TOPSIS
Yayın Bilgisi: 2020 , Textile and Apparel
DOI: 10.32710/tekstilvekonfeksiyon.569884
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1253

10

0

1253

1

0

5769

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.