Bu araştırmada, önlisans düzeyinde eğitim almakta olan
(meslek yüksekokulu) öğrencilerin duygusal düzeylerinin belirlenmesi
amaçlanmıştır. Araştırmanın evreni, Uşak Üniversitesi Ulubey Meslek Yüksekokulu’nda
2016-2017 yılında önlisans düzeyinde eğitim gören öğrencilerden oluşmaktadır.
Araştırma kapsamındaki öğrencilerin duygusal zeka düzeylerinin belirlenmesinde
anket tekniğinden faydalanılmış olup, 500 anket çoğaltılıp öğrencilere
dağıtılmış ve 312 adet anket değerlendirmeye uygun görülmüştür. Araştırma veri
analizinde SPSS-17 programından yararlanılmıştır. Elde edilen bulgular araştırmanın
amacı doğrultusunda yorumlanmıştır. Bu kapsamda ankete katılım sağlayan önlisans
öğrencilerinin duygusal zeka düzeylerinin genelde yüksek olduğu belirlenmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | October 31, 2017 |
Submission Date | January 2, 2017 |
Published in Issue | Year 2017 Volume: 7 Issue: 1 |