Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

MÜŞTERİ SADAKATİ VE MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA

Yıl 2001, Cilt: 3 Sayı: 1, 125 - 136, 01.01.2001

Öz

Bilgisayar ve enformasyon teknolojisindeki dramatik değişim insanların yaşam biçimleri ve tüketim tarzlarında sürekli bir değişime yol açmaktadır. İşletmeler ise ayakta kalabilmek için bu değişim yönünde müşterileri ile yeni iletişim biçimleri kurarak, yeni başarı stratejileri oluşturmak zorundadırlar. Günümüz müşteri anlayışına en uygun strateji; müşteri merkezli bir işletme yapısının oluşturulması ve müşteri için değer yaratma kavramı olarak karşımıza çıkmaktadır. Müşteri için değer yaratma kavramı işletmeler açısından aynı zamanda müşteri sadakatini sağlama ve böylece rakiplere karşı müşterileri elde tutma ve kârlılığı arttırmada en önemli unsurlardan biri olarak değerlendirilmektedir.

Kaynakça

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Doç. Dr. Yusuf Karaca

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2001
Gönderilme Tarihi 1 Ocak 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 3 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Karaca, D. D. Y. (2001). MÜŞTERİ SADAKATİ VE MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 3(1), 125-136.

28220