Bu araştırmanın temel amacı, bir kurum olarak sosyal medyanın insan kaynakları yöneticilerinin iş gören tedarikseçim
ve işe alma kararları üzerindeki etkisinin-ve-belirleyiciliğinin ne düzlemde ve derecede olduğunu ortaya
koymaktır. Belirlenen amaç çerçevesinde, Tunus’ta çalışmakta oldukları işletmelerde insan kaynakları ile ilgili olarak
en yetkili konumda olan 12 kişi ile biçimsel mülakatlar gerçekleştirilmiştir. Mülakatlar sonucunda elde edilen verilerin
analizinde içerik analizi uygulanmıştır. İçerik analizleri sonucunda ortaya çıkan temalar, bir kurum olarak sosyal
medyanın hem iş gören adayları hem de insan kaynakları yöneticileri için önemli bir karar şekillendirici olduğuna
işaret etmektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | June 30, 2016 |
Submission Date | June 1, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 20 Issue: 1 |