Research Article
BibTex RIS Cite

MÜŞTERİ SADAKATİ VE MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA

Year 2001, Volume: 3 Issue: 1, 125 - 136, 01.01.2001

Abstract

Bilgisayar ve enformasyon teknolojisindeki dramatik değişim insanların yaşam biçimleri ve tüketim tarzlarında sürekli bir değişime yol açmaktadır. İşletmeler ise ayakta kalabilmek için bu değişim yönünde müşterileri ile yeni iletişim biçimleri kurarak, yeni başarı stratejileri oluşturmak zorundadırlar. Günümüz müşteri anlayışına en uygun strateji; müşteri merkezli bir işletme yapısının oluşturulması ve müşteri için değer yaratma kavramı olarak karşımıza çıkmaktadır. Müşteri için değer yaratma kavramı işletmeler açısından aynı zamanda müşteri sadakatini sağlama ve böylece rakiplere karşı müşterileri elde tutma ve kârlılığı arttırmada en önemli unsurlardan biri olarak değerlendirilmektedir.

References

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
Year 2001, Volume: 3 Issue: 1, 125 - 136, 01.01.2001

Abstract

References

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Doç. Dr. Yusuf Karaca

Publication Date January 1, 2001
Submission Date January 1, 2001
Published in Issue Year 2001 Volume: 3 Issue: 1

Cite

APA Karaca, D. D. Y. (2001). MÜŞTERİ SADAKATİ VE MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 3(1), 125-136.

28220